آئین رونمایی از طرح پلاک سبز برگزار شد   

ساماندهی و معرفی مجموعه‌های حامی محیط زیست ازسوی استارتاپ جامُش 



مراسم رونمایی از طرح پلاک سبز جامُش با هدف ساماندهی و معرفی مجموعه های حامی محیط زیست، روز چهارشنبه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی بندرعباس برگزار شد.
 
 
به گزارش صبح ساحل، این طرح با حضور معاون اداره کل محیط زیست هرمزگان، معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس، رئیس مدیریت پسماند شهرداری و تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس رونمایی شد و نخستین پلاک سبز به شرکت پالایش نفت آفتاب رسید.
امیرارسلان عامری، مدیرعامل استارتاپ جامُش در این مراسم گفت: متاسفانه امروزه علی رغم صرف هزینه های بسیار در زمینه مسئولیت اجتماعی زیست محیطی، بدلیل مشکلاتی از قبیل عدم هدفمندی طرح ها و نبود زیرساخت مناسب برای فرهنگسازی صحیح، همچنان مسائل زیست محیطی وجود دارند.
عامری ادامه داد: در طرح پلاک سبز، همه نهادها و مجموعه ها با مشارکت در اقدامات محیط زیستی طراحی شده توسط استارتاپ جامُش امتیاز کسب کرده و با توجه به امتیاز و رتبه کسب شده به عنوان برند حامی محیط زیست، خدماتی در زمینه برندسازی شامل معرفی در فضای مجازی و رسانه های مطرح کشور، معرفی در بیلبوردهای محیط زیستی سطح شهر، مصاحبه اختصاصی در برنامه تلویزیونی صندلی سبز جامُش، شرکت در جشنواره‌ های محیط زیستی و لوح تقدیر و تندیس ویژه دریافت نمایند.
گفتنی است؛ استارتاپ جامُش مستقر در پارک علم و فناوری هرمزگان، از سال ۱۴۰۱ فعالیت خود را در زمینه مشاوره، طراحی و نظارت پروژه های محیط زیستی آغاز کرده است که در حال حاضر، به عنوان کارگزار مسئولیت اجتماعی زیست محیطی خدماتی از قبیل طراحی و اجرای پویش های محیط زیستی، فرهنگ سازی حفظ محیط زیست، مدیریت پسماند در مناطق گردشگری و مدیریت منابع بازیافتی ارائه می دهد.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها